Τετάρτη 28 Ιανουαρίου 2009

Τι λες; Πάμε;




Δεν χάθηκα, εδώ είμαι...

Τριγυρνούσα...
Σε όνειρα... Σε αισθήματα....
Χάζευα...

Το Θεό που μου κρύβεται...
Τα παιχνίδια που μου παίζουν οι μοίρες...

Είπα να κάνω ένα ταξιδάκι
αλλά μου τα χάλασε ο καιρός...
Δεν ήταν ακριβώς βροχερός, αλλά δεν ήταν ούτε ηλιόλουστος...!
Πέταξε κάτι σύννεφα στον ουρανό να μου μαυρίζουν την ψυχή...
Έκλεισα κι εγώ τα μάτια και ονειρευόμουν!

Όταν τα άνοιξα το μόνο που μπορούσα να δω καθαρά ήταν το γιασεμί που είχε ανθίσει στο κήπο μου...
Χαμογέλασα...

Γέμισα τις χούφτες μου νερό και το ράντισα να δροσιστεί...

Από χθες έχω ένα κενό στη καρδιά...

Δεν είναι ότι έφυγες...

Έφυγε κάτι περισσότερο...
Μια αγάπη που την κρατούσα ζεστή και γλυκιά να στη χαρίσω...

Από σήμερα... γέμισαν τα μάτια μου φως και ζωή....

Έχω γυρίσει ήδη σελίδα...
Κι αν βρίσκομαι κάπου χαμένη να τριγυρνάω μόνη, δεν τρομάζω...

Έχω παρέα τους γλάρους να κλαίνε πάνω από το κεφάλι μου, να μου θυμίζουν πως η θάλασσα είναι κοντά...
Τώρα όποτε θέλω ξεκινάω το ταξίδι μου...
Είμαι σχεδόν έτοιμη... με το ένα πόδι στο πλοίο...

Τι λες; Πάμε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου